اشنایی1...

رزمی آسونه با ما..تکواندو

اگه رزمی کاری و رزمی و دوست داری...بسم الله...

نایت اسکین

خب اول از همه بگم که ...تکواندو چجور چیزیه...این ورزش از کره اومده..اگه تاریخچه بیشتری خواستین توی مطالب جداگانه اش هست اما اگه مثل من بی حوصله این و سر اصل مطلب میخواین بریم بگم که...

یکی از ورزشهای رزمی که معنیش اینطوریه. ته...یعنی پریدن کوان یعنی ضربه زدن با پا و خرد کردن اجسام و دو که به معنی هنر و ورزش است.

پس چی شد؟با یه ورزشی سر و کار داریم که باید با پا ضربه بیشتری کار کنیم کار ما با دست در حد گارد و دفاع کردن و مشت های یک امتیازیه...

نایت اسکین

این ورزش چند تا بخش داره که دو بخش کلی اون

1.کیوروگی:مبارزه هست

2.پومسه:اجرام فرم

خب حالا فرم چیه؟

یه سری حرکات دست و پا که هر تکواندو کاری باید بلد باشه که بیشتر برای ازمونهاست .اما پومسه کارا اونو به طور دقیق تر و حرفه ای تر یاد میگیرن.مثلا من خودم از نظر علاقه عاشق کیوروگی ام اما از نظر جسمی نمیتونم حرفه ای کار کنم برا همین یه حد متوسط دارم که هم مبارزه کار میکنم هم پومسه خوبی سعی میکنم اجرا کنم

نایت اسکین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:,ساعت21:20توسط مهسا بارونی | |

خرید عینک های آفتابی خرید عینکLink->" style="text-decoration: none" ><-CategoryName->