رزمی آسونه با ما..تکواندو

اگه رزمی کاری و رزمی و دوست داری...بسم الله...

وقتی میگم دوستت دارم نگو تکراریست.....شاید روزی نباشم تــــــــــا تکرارش کنم.....

دختر از اس ام اس های تکـــــــــــراری دوستت دارم پسر خسته شده بود....

اون شب بدون اینکه اس ام اس دوستت دارم پسر و بخونه.گوشی و گذاشت زیر بالششو خوابید....و پسر اس داد...

صبح مادر پسر زنگ زد و باصدای گرفته و بغض آلود به دختر گفت پسرم دیگه پیش ما نیست...مرد....

دختر اس ام اس و باز کرد و خوند....پسر نوشته بود...تصادف کردم ...به زور خودمو رسوندم جلو درتون تا ببینمت عزیزم...بیا پایین....

اشک از چشمان دختر جاری شد....

********************************************************

 

هیـــــــــــــــــــــــــس....ســــــــــــــاکـت...... ((عشــــــقـــــــــم )) تو بغلـــــــــــ

                                  عشــــــــــــــــق جدیدش خوابش برده....

 

خب من دیگه کـــــــــــــــــارم تو این وبلاگ تموم شده است....یعنی خیلی وقته باید تموم میشد.....

هم مختصر و کوتاه و همـــــــ ســــــاده....خـــــــداحــــــــافظ....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در جمعه 3 آبان 1392برچسب:,ساعت17:48توسط مهسا بارونی | |

خرید عینک های آفتابی خرید عینکLink->" style="text-decoration: none" ><-CategoryName->